Cum să ajuți un copil să piardă în greutate. Totul despre tratarea obezității

Dezvoltarea obezității unui copil este cauzată de încălcarea alimentelor, în care un băiat sau o fată mănâncă rar și, prin urmare, mănâncă foarte mult dintr-o dată. Ca urmare, stomacul se întinde și aveți nevoie de părți mari pentru o saturație ulterioară. Scopul terapiei dietetice este de a reduce dimensiunea stomacului și de a dezvolta obiceiuri alimentare sănătoase.

Respectarea dietei alimentare pentru obezitatea copiilor necesită următoarele recomandări:

  • Fundamentul dieta ta ar trebui să fie proteine-carne ( carne de vită, copil, pui), pește (codfish), ouă, băuturi din lapte acru, brânză proaspătă, brânză (toate cu o proporție minimă de grăsime).
  • Carbohidrații ar trebui să fie reduse, prin eliminarea zahărului, bomboanelor, produselor din făină.
  • Din băuturi este necesar să eliminați dorința, compotul și orice altceva care conține zahăr și glucoză, oferind avantajul sucurilor naturale dulci și acre proaspete, fructe uscate dekocijama.
  • Legume, fructe nezaslađeno, fructe bobičasto trebuie să fie prezente în cantități mari.
  • Din grăsime, uleiul vegetal este recomandat pentru salate.

Interzis include:

  • panificație, lepinje, pâine albă
  • struguri, stafide
  • toate băuturile spumante
  • ceai puternic, cacao, cafea.

Cu moderatie este permis:

  • cereale
  • cartofi
  • panseluțe
  • fructe dulci.

Ksilitol fi utilizat ca un substitut pentru zahăr, care este doza zilnică maximă determinată în funcție de vârstă: 9 ani – 20 de ani, 10 ani – 30 de ani.

Exemplu de meniu

Ate pentru obezitatea copilului trebuie să pregătească doar gătit sau gătit în perechi. Pentru prepararea supa sunt folosite supa povrtne, carne sau supa de pește cu un pic de grăsime permise sunt de 2 ori pe săptămână. Sunt permise cantități mici de cereale din proza sau hrișcă.

Volumul primei clase nu trebuie să depășească 100-200 ml, în funcție de vârstă. Meniu terapeutic numărul 8 al plăcii de nutriție pentru copii poate fi pus împreună independent, ținând cont de recomandările de mai sus. De exemplu, se recomandă utilizarea câtorva posibilități pentru mese de o zi:

Opțiunea 1:

  • mic dejun-mrvičasta heljdina terci pe apă, iaurt, mere
  • Pranz-salata de varza cu un mar, smoothie de fructe de mare krkavine
  • Pranz-borscht, pui fiert cu legume, compot de fructe uscate
  • ceai de după-amiază-jeleu de fructe
  • cina-pollock aburit cu sos de lapte, vinaigrette
  • înainte de culcare – kefir.

2. opțiune:

  • mic dejun-terci de mei pe apă, lapte, friptură de mere
  • prânz-ou, morcovi ribana cu un măr, un pol i. v.
  • pranz-supa de pește, pește aburit cu legume, o infuzie de menta
  • ceai de după-amiază-fructe de padure
  • Cina-Carne de vită fiartă cu mazăre verde, roșii
  • înainte de culcare – lapte usireno.

3. opțiune:

  • mic dejun-brânză proaspătă, morcovi jugged, lapte
  • prânz-pastă heljdina, suc de roșii
  • pranz-supa de varza cu supa povrtnom, iepure cu legume dinstanim, mere crude
  • ceai de după-amiază-o salată de legume
  • cina-o tocană de legume, pește gătit
  • înainte de culcare – iaurt.

Copiii cu gradul pretilošću III-IV prescrie dieta mai stricte în funcție de indicațiile individuale. Masa zilnică ar trebui să se desfășoare astfel încât majoritatea alimentelor consumate dimineața. Dimensiunea porțiunilor variază în funcție de vârstă. În orice caz, trebuie să conta că pentru a fi suficient pentru foame utaživanje fără supraalimentare.

O dietă fără lapte

Dacă sunteți fiul sau fiica, în același timp, greutatea corporală excesivă și alergic la lapte, produsele alimentare, situația devine oarecum mai complicată. În crearea meniului http://www.teavasilescu.ro/choco-lite-bautura-naturala-care-reduce-excesul-de-tesut/ pentru pierderea în greutate trebuie să alegeți mai atent produsele, excluzând cele care pot provoca o reacție alergică a organismului la lapte. În același timp, nutriția trebuie să rămână echilibrată, hrănitoare, gustoasă, bogată în vitamine, bogată în proteine și grăsimi sărace. Organizarea competentă a alimentației copiilor fără produsele lactate de la vârsta de 5 ani la sfârșitul va asigura că nutriția la răspândirea maximă – deja la vârsta de 9 până la 10 ani poate deveni absolut plină.

Reguli și principii. Dacă la copiii cu greutate excesivă pentru a determina dacă au fost alergici la lapte, se recomandă respectarea următoarelor principii de pierdere în greutate:

  • Scoateți din dieta dvs. toate produsele lactate.
  • Observați cu atenție reacția organismului la celelalte alimente, deoarece este o posibilă alergie încrucișată – după ce ați observat un eveniment negativ, alergenul trebuie inclus pe lista interzisă.
  • Cum ați compensa lipsa componentelor proteice prezente în lapte, creșteți consumul delicios de carne degresată.
  • În cazul în care un copil nu acționează ca o persoană bolnavă, în mod semnificativ limitarea sau, invers, de visokokaloričnu alimente – alimente trebuie să faci sănătos și echilibrat.
  • Cel mai bine este să combinați consumul de soia cu carne.
  • Nu excludeți complet dulciurile din dieta dvs., deoarece glucoza crește puterea și energia, dar ar trebui să fie utilă – un fruct uscat, ciocolată neagră, marshmallow, marmeladă etc.
  • Legumele ar trebui să fie în meniu în fiecare zi și în cantități mari.
  • Asigurați-vă că contactați medicul pediatru pentru a scrie un supliment de calciu. Absența produselor lactate în dietă creează o lipsă a acestui mineral, ceea ce duce la fragilitatea oaselor și deteriorarea formulei de sânge.

Exemplu de meniu. Meniul fără produse lactate diferă semnificativ de alimentația obișnuită a copiilor pentru pierderea în greutate, dar poate fi delicios și variat.

Planul aproximativ nutriție pentru pierderea în greutate de fiecare zi poate fi următoarea:

  • mic dejun – terci pe apa (heljda, fulgi de ovăz, mei, grâu) cu bucăți de fructe, fiert 1 ou prepeličje
  • prânz-sandwich cu șuncă, compot
  • prânz-supă de mazăre vegetariană sau supă de carne cu ierburi, o bucată de pește sau carne gătită, cartofi piure, compot de fructe uscate
  • ceai de după-amiază-mere coapte cu scorțișoară
  • cina-varza dinstani, caserola de morcovi.

Este important ca fiul sau fiica dvs. să arate un exemplu de nutriție adecvată, atunci ei se vor obișnui foarte repede să mănânce numai ceea ce este posibil și util. La început, este recomandat pentru întreaga familie a pus pe meniul fără produse lactate cum nimeni nu ar veni în tentația de a mânca ceva interzis.

Ieșiți din dietă

Principala regulă din dieta de orice copii este de a preveni revenirea štetnoj dieta visokokaloričnom și alte alimente “rele”. Deoarece aceasta este baza nutriției în perioadele de pierdere în greutate meniu echilibrat, variat și gustos, corpul copilului manevrare ușoară și, în funcție de opțiunea selectată de hrană, poate continua sau se poate întâmpla din nou cu o pauză de 1 lună.

Dacă ajutați copilul să fie la timp și să treacă complet la o dietă sănătoasă, razvivši să corecteze obiceiurile alimentare, pe parcursul întregii vieți viitoare nu va avea o problemă nu doar cu greutatea fizică, ci și cu sănătatea. În plus, el nu va acumula excesul de kilograme, precum și consecințele lor-boli cronice.

Dacă este în afara dietei și încă este necesar, în această perioadă trebuie respectate regulile sljedeća:

  • Continua pentru a controla dimensiunea porțiunilor folosind regimul frakcijskog.
  • Includerea mai multor alimente vegetale și proteine în meniu – această combinație oferă sitost pe termen lung fără a simți greutatea.
  • Treptat povećavajte răsfețe elemente de produse alimentare, dar nu prekoračujte norme stabilite pentru o anumită vârstă.
  • Urmați regimul de băut, astfel încât reducerea consumului de apă nu duce la o încetinire a metabolismului, deteriorarea evidentă de curățare organisme și izraženijeg debljanja.
  • Nu opriți și nu reduceți activitatea fizică a lui brzinu.
  • Părinții rămân model de rol, hrănesc în mod corespunzător, apă, stil de viață sănătos.

Vârsta de la 11 la 14 ani este considerat foarte dificil, pentru că aproximativ la acel moment începe perioada de pubertate, cunoscut tuturor pentru numeroasele sale fiziološkim și probleme psihologice. Obezitatea este una dintre cele mai frecvente. Din păcate, această problemă în ultima vreme devine cu atât mai urgentă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *